Platinum Feathers

Halloo!
 
Idag hade jag första eventet med Platinum Feathers, vilket var klubbsamling. Det va riktigt mysigt, och även skönt att bara vara stilla eftersom jag var ganska trött idag. Jag gick då med i PF för ett par dagar sedan, och jag trivs jättebra! Det är roligt att äntligen få träffa lite mer folk i min egen ålder, för PF har ju 15 års gräns på klubben. En positiv grej som jag verkligen gillar är att det är ledigt på helger, vilket jag tycker är skönt. Då får man tid till att göra lite annat, och umgås med vänner o familj.
 
Visst, det är lite tomt nu på sso när jag inte äger klubb. Men samtidigt vill jag inte göra det just nu med tanke på allt jobb, och jag vill verkligen testa på att vara bara medlem. Som det ser ut just nu kommer jag nog stanna länge i PF, för det är verkligen en toppen klubb! ^^
 
 
Klubbar | |
Upp